Tuesday, February 9, 2010

Rangkaian Homestay Kami


Salam sejahtera pengunjung blog ini.

Oleh kerana permintaan yang banyak sehingga B&B kami tidak dapat menempatkan pengunjung sekali gus maka pihak kami bersedia membantu mencari alternatif tempat bermalam di rangkaian homestay kawan-kawan kami di London dan sekitar Bedford.

Kami berhubung rapat dengan Kak Ummi yang mempunyai apartment 4 bilik dengan harga berpatutan. Apartment beliau amatlah sesuai bagi mereka-mereka yang ingin bermalam di tengah-tengah kota London dan terdapat kemudahan-kemudahan kedai-kedai runcit dan makanan halal.

Harga bilik yang ditawarkan oleh Kak Ummi ialah £50.00, £60.00, £80.00 dan £90.00 semalam. Sesiapa yang ingin booking bilik di Apartment beliau harap dapat menghubungi kami dan kami akan emelkan nombor telefon Kak Ummi.

Selain dari Kak Ummi kami juga mempunyai rakan hometstay di Willesden, London yang dimiliki oleh Encik Ahmad. Website beliau ialah Home & Away Guest House.

Bagi mereka yang ingin bermalam luar dari London kami juga mempunyai rakan rangkaian Puan Zarina Guest House di Bedford. Beliau menawarkan harga sebilik £50.00 semalam hanya untuk 2 orang sahaja.

Pihak kami bersedia untuk memberi perkhidmatan melancong ke Paris seharian dengan bas mini atau van untuk 7 hingga 14 orang mengikut budget anda.

Sekian buat kali ini dan selamat melancong ke London.

31 comments:

raezzy said...

Assalam, bagaimana saya nak contact kak umi? Saya sekarang sedang mencari bilik untuk 4 orang ( all ladies) di london untuk 27 mac ni..

Unknown said...

salam. saya dan 2 lagi orang kawan saya (all students and females) akan ke london pada 31 Ogos ini. boleh saya dapatkan nombor contact kak umi atau emel?

z said...

salam, saya ak phone kak ummi boleh? email ke zeozir@yahoo.com

CoachGirl said...

Salam, boleh saya dapatkan contact kak Ummi? Untuk stay 26-31 Oct. Terima kasih. Emel saya : aira.adam@gmail.com

Dr Hj Arshad said...

KAK UMMI SILA EMAIL SAYA KERANA SAYA NAK BERCUTI DI LONDON PADA 8 FEB 2014 UNTUK 3-ORANG 1 BILIK DAN BERAPA HARGANYA DAN ALAMAT PENUH, SERTA TEL NO.

TK

DR HJ ARSHAD

Unknown said...

salam bole dapatkan contact number kak ummi... email wanenis@gmail.com
TQ

Unknown said...

Melayu...buat blog tapi tak maintain....soalan pun takde siapa reply

Unknown said...

saya perlukan homestay utk 6 orang. boleh bantu? email saya pakcan11@gmail.com

Anonymous said...

Salam,

Saya perlukan homestay apartment untuk 6 orang.
Email saya di nadia_adnan88@yahoo.com
tq

shazila sarif said...

Salam. Saya perlukan homestay pd mei 2015. Boleh sy dptkan email ummi utk reservation. Email saya aminila78@gmail.com

Unknown said...

salam.
me n my cousin akan smp ke london on 5th september 2014.pls email saya the info of kak ummi,,,tq... (ed_71077@yahoo.com)

mohd salihin bin mohamed nasoha said...

salam, saya memerlukan homestay pada 4hb mei ini sehingga 7hb..blh email saya...abiushom@gmail.com,sekirenye pihak tuan ade menyediakan khidmat menjemput di airport,tlgmaklumkan sekali ye,terima kasih
adult:3
kids: 1(6 thn)

Unknown said...

salam wrt,bole mntk email kak ummi? insyaAllah perlukan rumah utk 3orang(5-10june) and 6orang(24-29june)..kalau bole nk confirmkan secepat mungkin..terima kasih =)

Unknown said...

lupa..ni email saya zubaidahhakam@gmail.com

Unknown said...

Salam wrt, saya Nadhirah, saya perlukan bilik untuk 4 orang pada 10hb August, 2014 diLondon harap dapat kak umi email nadhirahzar@yahoo.com samada pada tarikh tersebut ada kekosongan. Terima kasih.

Unknown said...

Salam wrt, saya perlukan 2 bilik untuk 4 orang pada 11hb August, 2014 di London harap dapat kak umi email nadhirahzar@yahoo.com samada pada tarikh tersebut ada kekosongan. Terima kasih

zahra wan said...

Salam .. saya akan ke London ogos ni .. bagaimana nak contact kak Ummi utk bertanyakan ttg penginapan? zahra449@gmail.com

assa.amiril said...

Sya & 2 org sepupu sya kan ke london pd 3-6 Sept 2014. Masih ada blk yg available utk 3 org? Mcm mana nk contact kak Ummi ye? Thanks.

Unknown said...

As salam. Mcmn saya nak contact kak ummi? Saya akan ke london pd 17hb Dec 2014. Thx

Unknown said...

As salaam.. Saya n husband n baby ke london 29 October sehingga 10 November ni.. Boleh email saya di hamizwanis.hamid@gmail.com tqvm

AHAH said...

As salaam, saya Halim, akan bercuti di London bersama keluarga 3 orang dewasa pada 23-30/10/2014. Bercadang menyewa apartment atau flat. Sila maklumkan kami sewaan 7 hari. email saya halim1464@gmail.com
Tolong cadangkan tempat tinggal yg sesuai jika tiada kekosongan di tempat tuan
Terima kasih.

Ainon said...

As salam. Sy Ainon, akan ke London in sha Allah 21/12 - 24/12/2015. Kami seramai 8 orang bercadang untuk menyewa apartment kak Ummi. Boleh dapatkan contact no kak ummi. email sy amfz2001@yahoo.com. Terima kasih

khairul affendi said...

Salam saya Fendi,

Saya dan kawan saya bertiga akan ke London pada 16/4/2015 hingga 21/04/15. Boleh dapatkan keterangan lanjut berkenaan tempahan utk sewa apartment Kak Ummi. email: khairulaffendi89@gmail.com atau 0176985187

ZahunaRoslan said...

as slm....saya husna. boleh emelkan saye contact no kak umi or emel?
ni emel saya : husnaroslan89@gmail.com

Nur yusuf said...

Askm saya nak tny homestay utk 2 adults 2kids (5,4,1) utk 26-29 dis ada x? Tq

Nur yusuf said...

Askm saya nak tny homestay utk 2 adults 2kids (5,4,1) utk 26-29 dis ada x? Tq

Unknown said...

Salam boleh saya dapatkan contact..saya nk bawa trip 18 orang ke london dan paris..nk cari minibus.... Email kpd putrinurfarahizzati@gmail.com tel : +60122706890

Unknown said...

Salam. Boleh emailkan pada saya contact no Kak Ummi? Email saya fasha.alwi@gmail.com. Bercadang hendak bercuti kenLondon bersama keluarga bulan Disember ini. Terima kasih.

Unknown said...

Salam... Boleh email saya contact no Kak Ummi?
Sy akan ke London dr 28/12/2016 hingga 2/1/2017. 1 family ( 5 org) Email sy : farida 1964.fmd@gmail.com. Boleh w/app sy : 0163872255. Tq.....

Unknown said...

Salam... Boleh email saya contact no Kak Ummi?
Sy akan ke London dr 28/12/2016 hingga 2/1/2017. 1 family ( 5 org) Email sy : farida 1964.fmd@gmail.com. Boleh w/app sy : 0163872255. Tq.....

Unknown said...

Assalam....
Sy akn ke Lonxon dr 24/12 - 31/12/2018.
Perlukan penginapan utk 10 org...semua dewasa.
Boleh e-mail sy.: farida1964.fmd@gmail.com
Boleh juga w/app sy : 016-3872255.

Mohon jwpn dgn kadar segera....tq!!

Post a Comment