Monday, May 18, 2009

Kadar Sewa Bilik


Kami menyediakan 4 buah bilik tidur (4 bedrooms),
1 ruang rehat dan makan
(a living & dining hall),
sebuah dapur
(a kitchen)
dan juga
sebuah bilik mandi (a bathroom).

Kelengkapan B&B atau guest house ini perlulah dikongsi bersama dengan tetamu-tetamu yang juga menyewa di B&B ini. (sharing basis)

Ruang rehat juga boleh dijadikan bilik tidur jika anda menyewa kesemua bilik di B&B ini.

Kami menawarkan harga sewaan sebuah bilik serendah;

room rate rental

dari serendah / from

£20
+ sarapan pagi / breakfast
(+/- RM110)

sehingga / until

£45
+ berserta sarapan pagi /breakfast
(+/- RM248)


Harga di atas adalah untuk sebuah bilik bukan untuk seorang. Setiap bilik boleh memuatkan 3-4 orang.

Untuk harga sewaan seluruh rumah atau bilik di B&B ini, sila hubungi kami untuk perbincangan lanjut.

Sila hubungi kami untuk mengetahui availability bilik

Terima kasih, Wassalam

38 comments:

Unknown said...

Salam
Saya dan famili (4 org dewasa) bercadang ke London pada 26/4/2013 dan sedang mencari accomodation.Pohon email tuan untuk saya membuat booking.

Terima kasih
khalilauni@hotmail.com

Dib said...

saya dan husband akan ke london 26/5 -1/6 2013 sedang mencari bilik untuk disewa selama 5 malam.....mohon tuan email saya balik utk booking bilik utk 2 orang.... urgent....

tq.. dibspanic79@gmail.com

fArA said...
This comment has been removed by the author.
fArA said...

salam tuan saya da n fmily (4dewasa) bercadang ke london pada 18/11/2013-23/11/2013. mohon email tuan for book. tq





farah_rosli94@yahoo.com

kay087 said...

salam, tolong bagi email saudara, saya plan nak ke london. URGENT.

mohdkhairulfirdaus087@gmail.com

Norlin said...

Salam Tuan,

Keluarga saya seramai 3 dewasa, 2 remaja 13 & 14 thn) dan 3 kanak-kanak berminat untuk menyewa dari 13/11/2013 hingga 17/11/2013. Sila email di norlinabdrahman@gmail.com

Terima kasih.

Maharani Collection said...

Salam. Mohon izin tuan blog. Sy ade menyediakan 2bilik sewa di london. Boleh hubungi sy di azie_flashy@hotmail.com utk aklumat lanjut. Tq ;)

ayue said...

saya bercadang bercuti ke london dan memerlukan tempat tinggal pada 30Jan-4feb 2014, 5 dewasa, 4 kanak bawah 7 tahun, sila advise saya email ayuerwanz@wezcargo.com
atau ayuerz27@yahoo.com

jijie said...

SAlam tuan

Untuk makluman, kami bercadang untuk bercuti di London pada 22 November 2013-30 November 2013 dan memerlukan tempat tinggal untuk 2 adults and 1 child berumur 10 tahun. Saya boleh dihubungi di email sharzilamh@gmail.com, dan berharap agar dapat menerima maklumbalas dari tuan, terima kasih.

Unknown said...

salam. saya dan 2 lagi orang kawan saya (all students and females) akan ke london pada 31 Ogos ini. bilik apa dengan harga yang berpatutan sesuai untuk kami? boleh saya tahu penginapan ini dekat dengan station apa dan bagaimana hendak ke sana dari baker street?

Keluarga Hj Ibrahim said...

Salam. Saya dan keluarga (2 dewasa + 2 kanak2) bercadang nak ke London pada 5/12/13 - 8/12/13. Boleh tahu kadar penginapan di tempat Tuan. Mohon email ke lepatpisangg@yahoo.com.
Terima kasih.

Zahari Zakaria said...

Salam. Saya dan keluarga bercadang ke London pada 27 April hingga 7 May 2014. Ingin tahu kadar perginapan di sana. Tolong emailkan ke zahari@mediaprima.com.my

Unknown said...

saya dan suami (bersama anak 2thn 6bln) akan ke london 17 Okt ini bersama dengan sepasang suami isteri. semua skali 4 dewasa 1 kanak2. kami memerlukan penginapan untuk 3 malam. mohon kadar penginapan. sila email ke jia_kechik@yahoo.com

Dr Hj Arshad said...

Sila Email saya alamat penuh B&B tersebut, saya akan ke kota London soonest possible

Tk

Dr Hj Arshad said...

Email saya di pokoktegak@gmail.com

taQi said...

Kami perlukan bilik2 untuk 5 orang dewasa dan 3 orang kanak2 pada 17 Disember 2013-19 Disember 2013. mohon pihak tuan hubungi saya di taqwa86@gmail.com

Unknown said...

Salam, saya dan keluarga (7 orang) bercadang ke London 7/8 June ini. Mohan kadar penginapan. Sila email kpd rohaizatraub@gmail.com .

Unknown said...

Salam insyaalah sy 1 famili 6 org akn ke london 22 mei- 25 mei. Ade room avalaible ke.

Cristiano Ronaldo said...

A'kum bang/kak, kami 7 sekeluarga teringin nk gi London jalan2 hujung tahun.@ bulan Mei/Jun 2015 (cuti sekolah). Boleh dptkan no contact @ email. ?

Cristiano Ronaldo said...

Alamak lupa pulak email add. saya...azlin_292@yahoo.com. Contact 0166952975...Pls. reply..TQ

Maharani said...

saya bercadang ke london bulan september ni. Details are as below:

Date: 14-17September 2014
Guest: 4 person (2 adult. 2 child - 20months & 3 years old)
Email: dewim_p@yahoo.com

Tolong quote and minta full address of the unit. Have a nice day.

NajahMa. said...

Assalam saya nak tanya untuk satu bilk memuatkan 4 orang untuk 2 malam ( 11hb julai sampai 13hb julai 2014) ada tak kekosongan?

NajahMa. said...

Eh ni contact number saya whatsapp +447810670077
Atau pun email saya un_onethird@yahoo.co.uk

sham1010 said...

assalam,, saya nak sewa bilik pada 19-20 hb oct 2014.. boleh ker??
sham_ali1010@yahoo.com

Unknown said...

As salaam.. Saya n husband n baby ke london 29 October sehingga 10 November ni.. Boleh email saya di hamizwanis.hamid@gmail.com tqvm

AHAH said...

As Salam Tn, Saya Halim bercadang bercuti ke Londaon seperti maklumat di bawah:

Date: 23-30 October 2014 (7 Hari)
Guest: 3 Dewasa (suami, isteri dan seorang anak)
Email: halim1464@gmail.com

Tolong maklum kos sewaan 1 Bilik atau Apartmen
- Alamat dan Lokasi
- maklumat bilik atau apartmen (gambar juka ada)

Terima Kasih

S.T said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Assalamualaikum

Unknown said...

Salam.. sy 7 sekeluarga 6 adult n 1 child akn g holiday ke london pd 15 Feb 2015 - 21 Feb 2015. Can u give us the best price?
Pls email me.

masarris_6556@yahoo.com

Thanks.

Unknown said...

As"salam sy akan ke London pada

Tarikh 17-22 mar 2015
Guest : 2 dewasa 1 bayi (6bulan)
Email : asmattaib@yahoo.com
Pls email sy the best Price ^_^

Malay Engineer said...

As"salam sy akan ke London pada

Tarikh 21-22 mar 2015
Guest : 2 dewasa
Email : hafizliew@gmail.com
boleh saya tau availability

Unknown said...

Slm..sy akan ke london pd 8jun 2015-14 jun 2015..blh cntc phone u tk tnya ttng homestay ni..

Unknown said...

email sy halimatunsaadiah76@yahoo.com

Unknown said...

email sy halimatunsaadiah76@yahoo.com

lalala said...

saya akan ke london pada bulan Dec nanti.. boleh PM details di email saya? thanks,

email : rieza85@gmail.com

Nash Rahim said...

mohon email saya , 13june ni masih available? terima kasih.

email: s1209625@connect.glos.ac.uk

Unknown said...

Salam
18-20 julai
Ada kosong x
5 adults
0103738791

Norasyikin Harris said...

Sy dan 3 org anak akan berada di London dr 1-31 Dec. Ada room available tak nd kadar sewa bilik berapa? Boleh e-mail ke syikinh@gmail.com. Tq.

Post a Comment