Sunday, June 14, 2009

Galeri Bilik


Bilik single dengan kadar 20pounds semalam seorang. Bilik boleh muat dua (2) orang tapi sempitlah. Kalu lebih dari seorang kita charge 5pounds extra untuk tampong sorang lagi tu guna elektrik, air dan gas. Di UK ni elektrik gas air memang mahal nak bayar...so kalau bertandang kerumah kawan-kawan di London ingat-ingatlah sikit mandi tu biarlah sekali jer sehari...janganlah sampai berjam-jam (joke jer).


Bilik double boleh muat empat (4) orang kalau datang dengan geng-geng. Kita charge 20pound seorang dan kalau lebih dari 2 orang kita charge 10pounds seorang, so jumlah 40pounds semalam. Sesuai untuk satu famili emak bapa dan 2 anak-anak...kalau nak dok podot-podot (betoi ke bahasa ni?) pun tak salah, macam kita balik kampong halaman bila hari raya di rumah emak bapak kita yang ramai cucu-cucu. Janji nak tidor jerkan lepas penat jalan-jalan.

Kat atas tu gambar katil dia...almari sangkut baju belum beli lagi...sidai jer mana-mana. Bilik ini besar boleh muat selesa untuk 5 orang. Kita bole bagi extra tilam.



Kalau Travel Lodge di Bedford semalam dari 30pounds tapi jauh dari bandar dan stesyen tren ke London....lagipun tak boleh memasak nak podot-podot ramai pun tak bole. Ade jugak orang Arab buat hotel di London di Edgware Road charge 30pounds untuk backpackers tetapi alahai punyalah keciknye nak sembahyang pun atas katil.


Bilik air bath tub stail but ade shower.

Dapor untuk tetamu-tetamu memasak kalau yang bawak instant foods dari Malaysia. Kalau datang beramai-ramai sure enjoy makan panas-panas. Kalau malas nak masak upah jer kami memasak makanan kesukaan anda ..tiada masalah. Kita sediakan peti ais, rice cooker, ketel masak air, gula garam secukupnya.



Kelengkapan Homestay B&B ini perlulah dikongsi bersama dengan tetamu-tetamu yang juga menyewa di B&B ini. (sharing basis).


Ruang rehat juga boleh dijadikan bilik tidur jika anda menyewa kesemua bilik di B&B ini.

Harga di atas adalah untuk sebuah bilik bukan untuk seorang. Setiap bilik boleh memuatkan 3-4 orang. Tambahan 10pounds seorang sekiranya tinggal lebih satu orang sebilik.

Untuk harga sewaan seluruh rumah atau bilik di B&B ini, sila hubungi kami untuk perbincangan lanjut.


17 comments:

D'IMPIAN INN said...

terbaik..tahniah atas usaha ini

Unknown said...

Boleh saya dpt kan contact number? Saya akan ke sana 21st dec 2012 - 2nd jan2013. Masih ada kekosongan?

iticserati said...

apa no contact homestay ni

Unknown said...

Assalamualaikum

Boleh tahu mcm mana untuk contact pemilik B&B ni?

Boleh contact saya, haniffs@yahoo.com.sg

Stephy-Bunny said...

Hi, very interested to book the single room. But for 5 weeks as my sister is goin there for studies. Please give me the best price for the entire length of stay? Thanks. Contact me at cleopatra.Steph@gmail.com

Unknown said...

Salam.. Sy rancang nak ke UK 16-20nov2013.... Minta hubungi khairulnizamsupaat@gmail.com dan beri nombor tel utk sy hubungi... Sy sangat berminat dgn homestay ini... Terima kasih

Zahari Zakaria said...

Salam , saya bercadang ke london pada 27 April hingga 7 May 2014. minta hubungi zahari@mediaprima.com.my

D ArtOfArt "IMAGIN3 DIFF3R3NT" said...

Salam En. Ahmad,
Salam,

Boleh saya tahu berapa rate untuk bilik sewa. Saya plan check in 23 December 2013 dan check out 28 December 2013. Saya dgn wife dgn 2 anak kecil 3 tahun dan 1 tahun. email saya rubaietahir@gmail.com

Sedek Ariffin said...

Salam.

Boleh saya tahu ada kekosongan x utk tarikh 29/1/2014 hingga 2/2/2014. Saya nak ke london pada tarikh tersebut. Kalau kosong boleh saya booking. Saya dgn isteri & 4 org anak. 9,8,6 dan 1 thn. email saya sedek2001@hotmail.com mohon respon en. ahmad. tq

shida said...

Saya nk ke london hadiri graduation anak di queenmary univ dari 12july 2014 for 20days..saya n suami n 2 anak remaja n 1 anak 12 tahun..berapa Rm ye

Unknown said...

Ada kekosongan pd 21- 25 jun 2014? Utk 2 org. Pls ctc me at norafizah.hashim@gmail.com

sham1010 said...

Assalamualaikum...

saya bercadang untuk menyewa bilik di london bersama saya isteri dan 2 orang anak ( seorang berumur 4 tahun dan seorang lagi berumur 1 tahun ) kami akan sampai pagi 190ct 2014, berapa harga sehari? contact saya sham_ali1010@yahoo.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

assalam

saya nak tau availabilty pada 29 oktober -10 Nov 2014
2 adults and 1 baby

kindly email saya di hamizwanis.hamid@gmail.com
tqvm n assalam

Unknown said...

salam boleh dptkan contact no. and details untuk menginap di sini? hasief03@gmail.com

thanks

My Blog said...

Salam,saya bercadang ke wembley 16-25jan 2016.Berapa kadar sewa satu bilik? radin.upm@gmail.com
terima kasih

pulutnyior said...

saya berminat - email saya sabzul@yahoo.com

Post a Comment